Aerobic

GYM X

Styret i Høyenhall gymnastikkforening har besluttet å avvikle treningstilbudet for voksne fra 1. januar 2022. Tilbudet fortsetter i Manglerud gymnastikksal under ledelse av Monica Flognes i Høyenhall Aerobic.

Våre voksne medlemmene har vært en betydelig del av foreningen siden oppstarten, men presset på flerbrukshaller i Oslo har ført til innstramminger i regelverket for tildeling av halltid. Halltid før kl 20.00 er forbeholdt barn, og etter 20.00 er det forbeholdt aktiviteter for voksne som trenger flerbrukshall. Gym X / Aerobic / Gruppegymnastikk får dermed ikke lenger tildelt tid i Høyenhallen.

Dette semesteret samarbeider vi med Høyenhall Aerobic om trening i Manglerud gymnastikksal. Våre nåværende medlemmer må heretter ta kontakt med Monica Flognes for innmelding i Høyenhall Aerobic. Monica har tenkt til å fortsette en god stund til og ønsker alle treningsglade voksne er velkomne til å trene aerobic og zumba med henne til en rimelig penge!

Kontakt Monica: monica.flognes@gmail.com

Trening for barn og voksne