Juleavslutning

Hei

I år blir det en annerledes juleavslutning. På grunn av korona og smittevernreglene i Oslo, kan vi ikke ha tilskuere i hallen når våre barn har oppvisning før jul. Så i år vil vi live streame juleavslutning gjennom Joymo. Hvert parti vil ha sin egen oppvisning, og lenke til den aktuelle oppvisningen blir sendt til foresatte i Spond.

For å bruke Joymo sin plattform for live sending, er vi nødt til å ta betalt en minstepris på 29,- når dere logger dere inn for å se. Dere vil da ha muligheten til å se sendingen live eller i opptak i et år før det blir slettet. Da kan dere se på opptaket med barn og familie når man forhåpentligvis møtes i julen.

Vi beklager kort varsel for de første partiene, men løsningen kom først på plass i går. Tidene for når partiene har juleavslutning er:

Torsdag 3. desember:

kl 16.00 – 16.55 – Turnpartiet Jaguar
kl 17.00 – 17.55 – Turnpartiet Tiger B

Tirsdag 8. desember:

kl 16.00 – 16.55 – Turnpartiet Tiger A
kl 17.00 – 17.55 – Turnpartiet Ekorn A
kl 18.00 – 18.55 – Turnpartiet Panter

Torsdag 10. desember:

kl 16.00 – 16.55 – Turnpartiet Tiger C og Leopard
kl 17.00 – 17.55 – Turnpartiet Gaupe

Tirsdag 15. desember:

kl 16.00 – 16.55 – Turnpartiet Rev
kl 17.00 – 17.55 – Turnpartiet Ekorn B
kl 18.00 – 18.55 – Turnpartiet Ulv

Har dere spørsmål om pålogging, personvern eller annet dere lurer på i forbindelse med årets juleavslutning, kan dere kontakte Svein Lekve på telefon 926 88 235 eller e-post sveinlekve@hotmail.com

Vi i styret håper alle får en så fin juleavslutning som situasjonen tillater og vi ønsker dere en riktig god jul.